Sign In & Ucapan Salam Anda ......

Selamat Hari Guru

Selamat Hari Guru
Moga-moga ilmu yang dicurahkan ada berkatnya... Amin

Wednesday, October 21, 2009

******** PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN ****

Lama dah tak updated blog aku nih.. tak tau cerite ape nak di masukkan.. oklah.. Hari nih aku masukkan tentang keje aku sebagai seorg cikgu. Minggu nih dan seterusnya merupakan peperiksaan akhir tahun 2009 sehingga berakhirnya sesi persekolahan untuk tahun 2009. Di sini aku rakam beberapa keping gambar untuk korang nilai pelajar-pelajar sekarang nih.. Bukan budak tahun 1, tahun 6 atau tingkatan 1 atau tingkatan 5 tetapi inilah pelajar-pelajar tingkatan 6.. Perangai mereka boleh dikatakan sama seperti pelajar tahun 1 atau tingkatan 1. Mereka nih sememang kuat tidooorrrr.... Ape mereka buat kat rumah sehingga perkara seperti ini boleh berlaku.... Salah cikgunye ke atau salah emak bapak mereka.....

time exam budak2 nih boleh tidoo...

tido jugak...zzzzzzz

siap dengan botol air lagi tu...


yang ini ok..tengah perah otak menjawab soalan

yang ini pun ok jugakkk... jawab jgn tak jawab...

Yang ini anak muridku yang sentiasa memberi tumpuan perhatian semasa aku mengajar....

No comments:

Post a Comment

Google Maps

background